آموزش ، سلامتی، زیبایی

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

چهار نوشیدنی برای داشتن شکمی صاف

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ق.ظ

برای داشتن شکمی صاف و تخت ورزش منظم، کنترل پروتئین، و مصرف مواد غذایی سالم خیلی مهمن اما این 4 تا نوشیدنی کم کالری هم تو این راه به شما کمک می کنن چراکه متابلیزم بدن رو بالا می برن و سموم بدن رو خارج می کنن:

1. نوشیدنی لیمو و زنجبیل(6 کالری)


یک عدد لیمو تازه را در یک لیوان آب ولرم بریزید و کمی زنجبیل به آن اضافه کنید. این نوشیدنی را در ابتدای صبح(ناشتا) میل کنید. مطمئن شوید که اب ولرم باشد زیرا آب ولرم سیستم گوارش را راه می اندازد. لیمو سرشار از ویتامین است و علاوه بر بهسازی عملکرد گوارش به پاکسازی کبد نیز کمک می کند. زنجبیل نیز یک سم زدای طبیعی است.

2. نوشیدنی گریپ فروت و رزماری(27 کالری)


یک لیوان آب را با یک قاشق چایی خوری رزماری بجوشانید سپس یک قاشق مرباخوری عسل به آن اضافه کنید. بگذارید این محلول سرد شود سپس آب یک عدد گریپ فروت را به آن بیافزایید. گریپ فروت منبع ویتامین C است و کلسترول خون را پایین می آورد. رزماری نیز کبد را سم زدایی کرده و جریان خون را رقیق می کند.

3. نوشیدنی خیار و زنجبیل (26 کالری)


یک لیوان آب را بجوشانید و مقداری زنجبیل در آن بریزید ( در صورت تمایل یک قاشق مرباخوری عسل هم در آن بریزید). حال اجازه دهید تا خنک شود سپس یک خیار را حلقه حلقه کنید و درون آن بیاندازید و نوش جان کنید. زنجبیل از دیرباز در طب سنتی مورد استفاده قرار می گرفته است چرا که خاصیت ضدالتهابی دارد و موجب تسلی دستگاه گوارش می شود. خیار نیز دارای خواص آنتی اکسیدان، ضد التهاب، ضد سرطان است.

4. نوشیدنی چای سبز و زنجبیل(38 کالری)

در یک لیوان مقداری زنجبیل بریزید و بگذارید به جوش آید. سپس آنرا از روی گاز برداشته و یک قاشق مربا خوری چای سبز به آن بیافزایید. در صورت تمایل یک قاشق مربا خوری عسل نیز به آن اضافه کنید. سپس نوش جان نمایید. چای سبز به فعالیت مغز کمک می کند و خطر سرطان را کاهش می دهد و موجب کاهش جذب چربی غذا می گردد.

(کالری ها با احتساب یک قاشق مربا خوری عسل می باشد)

منبع: http://skinnyms.com

مترجم: نسرین اخلاقی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۶
نسرین اخلاقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی