آموزش ، سلامتی، زیبایی

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

15 دقیقه تمرین برای داشتن شکمی تخت

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ب.ظ


این حرکات توسط مربی بدنسازی کلوب ورزش در شهر نیویورک طراحی شده است و هدف آن شکم و عضلات عرضی آن می باشد. با انجام این حرکات حتما نتیجه را حس خواهید کرد.

این حرکات رو به ترتیب انجام بدید و بین هر حرکت 30 ثانیه استراحت کنید. هر حرکت رو در دو ست  در دو یا سه روز (روز در میان) در منزل انجام بدید

حرکت اول: پلانک با انقباض عضلات باسن

روی زمین دراز بکشید، خود را روی ساعد و انگشتان پا نگه دارید. بدن باید در حالتی صاف قرار داشته باشد. عضلات شکم و باسن را منقض کنید. و به مدت 15 ثانیه خود را  در همین وضعیت نگه دارید( یا 100 شماره بشمرید) سپس استراحت کنید.

تعداد: 10 بار

حرکت دوم: حرکت V به صورت اریب

روی پهلوی چپ خود دراز بکشید، پا را در زاویه ی 30 درجه با باسن قرار دهید. دست راست را زیر سر و دست چپ را روی زمین بگذارید. سپس پا و بدن خود را به هم نزدیک کنید. این کار را با پلوی دیگر نیز انجام دهید.

تعداد: 15-25  بار

حرکت سوم: سوپرمن چرخشی

به پشت بخوابید. دست ها  و پاها را صاف کنید. عضلات شکم را منقبض کرده سپس دست ها و پاها را بالا آورید. به مدت 15 ثانیه در همین وضعیت بمانید. و بعد استراحت. حال به شکم بخوابید و همان حرکت را برعکس انجام دهید.

تعداد: 6 بار

حرکت چهارم: راک ان رِیز

به پشت بخوابید. دست ها را زیر خود بگذارید. زانوها را به بیرون خم کرده و کف پا را به هم بچسبانید. سپس با همین وضعیت پاها را بالا بیاورید تا جایی که انگشت پا روبروی سقف قرار گیرد و به آرامی پایین آورید.

تعداد: 15-25  بار

منبع: http://www.womenshealthmag.com

مترجم : نسرین اخلاقی

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۵
نسرین اخلاقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی